Згідно з даними Американської ресторанної асоціації, за останні 3 роки локально вироблені м’ясо і морепродукти впали з верхньої позиції в списку популярних складових концепцій ресторанів.
Тенденція ресторанного харчування в США в 2017 році
У той час як багатьом людям подобається знати, де вироблено їх їжа (тенденція, яка особливо сильна серед «мілленіалов» в США) вона не обов’язково повинна бути місцевого виробництва. Одна з причин того, що місцеві продукти харчування втрачають свою силу в питанні просування ресторану полягає в тому, що “підхід” «з ферми на стіл» став використовуватися занадто великою кількістю ресторанів. У 2017 році м’ясо місцевих виробників було випереджено іншими хорошими харчовими тенденціями, в тому числі всілякими варіантами з домашнім фаршем, акцентами на м’ясо певних порід і домашньою птицею – смачна кухня, погодьтеся. Продажі на місцевому рівні також продемонстрували провал в рейтингу цього року, впавши з третього місця на п’яте.
Тенденція і тренди 2018 української кухні в ресторанах Києва
Цікаво відзначити, що, незважаючи на зниження інтересу до локального м’яса і інших продуктів, дуже популярними залишаються так звані гіпер-місцеві джерела (наприклад, ресторанні сади, пивоварня – ресторан, домашня їжа), навіть якщо використовується при цьому продукція не з місцевої ферми, як такий. Домашнє морозиво, зроблені в ресторані за оригінальним рецептом солоні огірки, ковбаси, приправи входять в список кращих тенденцій харчування на 2017 рік.
Не дивлячись на те, що мова йде про північноамериканський ринок, меню найпопулярніших ресторанів Києва, включаючи меню ресторану Café L’étage, в значній мірі підтверджують наведену оцінку. Також цікаво, що українська кухня ідеально адаптується як під один, так і під інший тренд.