Продовжуємо нашу серію заміток про те, як змінюється взаємодія гостей на різних івентах в 2017 році. Наступні 5 тенденцій від наших британських колег виглядають так:
Конфронтація проти співпраці
Повчальні виступи у формі семінарів і круглих столів дозволяють учасникам розробити інструменти для вирішення власних проблем. Замість того, щоб бути головними героями івенту, доповідачі конференції стають антагоністами, покликаними спровокувати дебати і продуктивну реакцію аудиторії.
Створення тісних контактів
Конференції перебудовуються в «фестивалі інновацій». Театральні майстерні, зустрічі біля вогнища з експертами галузі, «антиконференції» і подібні інші стають тенденціями галузі. Оренда залу Bel étage особливо підходить в даному аспекті, так як пропонує широкі можливості по декору майданчики, світловим і звуковим рішенням.
Поведінковий аналіз
Технології для поведінкового аналізу раніше були доступні тільки для великих організаторів, але тепер вони отримали більш широке поширення. Це дозволяє компаніям швидко вимірювати життєво важливі дані, такі як відвідуваність і пересування гостей по майданчику, і по ходу надходження даних адаптувати події, щоб підтримувати зацікавленість гостей.
Створення спільнот за допомогою технологій
Якщо обрана успішна технологія і надається корисний контент, це допомагає відвідувачам «брати участь» у заході круглий рік – до наступної події. Тільки додатки, які створюють відчуття спільноти або додають цінність події, будуть як і раніше використовуватися.
Багато організаторів випускають власні мобільні додатки.
Цінний контент
Учасники заходів очікують безкоштовний релевантний контент в обмін на персональні дані. Контент важливий як ніколи раніше. Відзначимо, що це стосується не тільки ринку MICE, деякі креативні ресторани Києва, як наприклад ресторан в центрі столиці Café L’étage, вже давно приділяють особливу увагу цьому питанню.
Середа - Листопад 29, 2017